У разі аварійної газової ситуації можна зареєструвати заявку через Telegram чи Viber “Донецькоблгазу”

“Донецькоблгаз” повідомляє, що у разі аварійної газової ситуації можна зареєструвати заявку через Telegram чи Viber.

“Шановні абоненти АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»!

Хочемо нагадати вам про наші чати Аварійно-диспетчерської служби:

TELEGRAM: https://t.me/cads_oblgas

VIBER: https://invite.viber.com/…

За допомогою цих онлайн-ресурсів абоненти можуть зареєструвати заявку (виклик) або повідомити про аварійну ситуацію, що сталася в зоні обслуговування АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ».

Що необхідно вказати для формування заявки у чаті:

– адреса розташування газового об’єкту: район, населений пункт, вулиця, номер будинку/квартири;

– причина виклику (стисла інформація);

– для зворотного зв’язку — контактна особа (ПІБ) і номер телефону.

Наші кваліфіковані спеціалісти-газовики нададуть відповіді на ваші запитання легко та швидко.

З питань, не пов’язаних з аварійними заявками, звертайтеся до відповідного структурного підрозділу АТ «Донецькоблгаз» (міськгази)”.