“Донецькоблгаз” повідомляє, що у разі аварійної газової ситуації можна зареєструвати заявку через Telegram чи Viber.
“Шановні абоненти АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»!
Хочемо нагадати вам про наші чати Аварійно-диспетчерської служби:
TELEGRAM: https://t.me/cads_oblgas
VIBER: https://invite.viber.com/…
За допомогою цих онлайн-ресурсів абоненти можуть зареєструвати заявку (виклик) або повідомити про аварійну ситуацію, що сталася в зоні обслуговування АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ».

Що необхідно вказати для формування заявки у чаті:
– адреса розташування газового об’єкту: район, населений пункт, вулиця, номер будинку/квартири;
– причина виклику (стисла інформація);
– для зворотного зв’язку — контактна особа (ПІБ) і номер телефону.
Наші кваліфіковані спеціалісти-газовики нададуть відповіді на ваші запитання легко та швидко.
З питань, не пов’язаних з аварійними заявками, звертайтеся до відповідного структурного підрозділу АТ «Донецькоблгаз» (міськгази)”.
Залиште коментар
Розгорнути ▼