“Пофарбувати машину гумою” — звучить дивно, але це реальний альтернативний спосіб оновити зовнішній вигляд або зробити повний автотюнінг авто. Звичайне фарбування збирає чимало часу, до того ж потрібно провести велику підготовчу роботу і витратити багато грошей. Рідку гуму наносять безпосередньо на поверхню автомобіля аерозолем або розпилювачем. Засіб застигає та утворює еластичний міцний шар без швів, він маскує дрібні подряпини та сліди корозії.
У прозорий матеріал додають кольори та пігменти. Для фарбування деталей машини, скутера чи велосипеда в будь-який колір можна вибрати варіант рідкої гуми на сайті. Новий шар повністю приховує первинну фарбу.
Для чого використовують рідку гуму для машини
Рідка гума працює як фарба-плівка з високою адгезією, тобто зчеплюваністю з поверхнею. Засіб обволікає дрібні деталі, всі куточки і вигини кузова та дисків авто:
- утворює рівномірне покриття з високою міцністю без швів та патьоків;
- захищає від агресивних температурних, хімічних, механічних впливів та від випромінювання ультрафіолету;
- не руйнує основний шар фарби авто;
- зберігає властивості до двох років;
- буває різних кольорів та фактур;
- не містить розчинники та шкідливі речовини;
- легко знімається, не ушкоджуючи основний шар фарби.
Засіб випускають в аерозольних балончиках чи ємностях від 3,5 літри. Одна з переваг рідкої гуми — великий вибір кольорів та структур покриття. За типом шари, що утворюються, бувають глянсові або матові, а також з ефектом металік, неон, хамелеон, перламутр.
Автолюбитель може зберегти первинний колір машини та покрити її поверхню прозорою рідкою гумою. Термальна гумова фарба змінює колір, коли метал корпусу авто нагрівається або охолоджується від навколишнього середовища.

Як наносити рідку гуму
Рідка гума наноситься на поверхню методом холодного напилення в три етапи: підготовка поверхні автомобіля, підготовка фарби та інструментів, фарбування і сушка.
Перший етап
Автомобіль ретельно очищують від явних слідів корозії, видаляють наклейки, миють, сушать. Суху поверхню треба знежирити. Праймер наносити не обов’язково. Потім захищають ті деталі, які не будуть фарбувати: знімають знаки і рамки кріплення, відкріплюють спойлери та дефлектори, закривають решітки радіатора і бампери, накривають повітрозабірники та гумові ущільнювачі вікон. Якщо диски не планують фарбувати, то їх також знімають. Колісні диски краще обробляти окремо.
Другий етап
Підготовка фарби залежить від того, який саме засіб використовують — аерозольний у балончику або рідкий у ємності. Рідку фарбу розводять розчинником, краще таким, що рекомендує виробник. Склад та пропорції вказані на упаковці, і їх треба суворо дотримуватись. Готову фарбу заливають на 2/3 від об’єму в розпилювач з фільтром.
Сітка-фільтр має бути обов’язково: вона затримає великі частки, і шар ляже рівномірно. Рідка гума в балончику повністю готова до використання. Перед роботою ємність ретельно струшують протягом декількох хвилин, а потім засіб розпорошують на поверхню. Перед тим як наносити безпосередньо на авто, краще потренуватися на непотрібній поверхні.
Третій етап
У приміщенні, де будуть проводити роботи з фарбування, треба дотримуватись усіх умов безпеки. Не має бути протягів та підвищеної вологості. Температура — не менше +18 °C. Органи дихання захищають респіратором, одягають робочий одяг, рукавички. Меблі та інші предмети в кімнаті закривають плівкою. При роботі розпилювач тримають на відстані 13–16 см перпендикулярно до поверхні.
Рідку гуму наносять плавно, без різких рухів, переходів і затримок, щоб не утворилися патьоки або плішини. Перший шар — найтонший, він заповнює дрібні подряпини, вм’ятини. Через 10–15 хвилин наносять наступний, а потім через такий самий час завершальний. Останнє покриття роблять найгустішим і щільнішим. Якщо все зроблено правильно, то вийде насичений відтінок, який повністю перекриє “рідний” колір авто.

По завершенню роботи гумі дають просохнути не менше ніж годину, далі знімають малярний скотч та всю захисну плівку. Але автомобіль чіпати і тим паче експлуатувати ще не можна. Повний період висихання — 10–12 годин. На весь час машину залишають у темному приміщенні без протягів
Перед фарбуванням слід порахувати, скільки засобу знадобиться: в аерозолі — від одного до чотирьох балончиків, залежно від площі покриття, в ємності — 50–80 г/м². Усього витрачається від трьох до дванадцяти літрів рідкої гуми.
*На правах реклами
Залиште коментар
Розгорнути ▼