Месенджер Viber, що належить японській корпорації Rakuten, оприлюднив доволі цікаві статистичні дані. Йдеться про час, проведений українськими користувачами в компанії зі своїми мобільними пристроями.
Детально
Проведене Viber опитування показало, що 39% українців щодня проводять у компанії з гаджетами від 4 до 6 годин. Ще 35% українських користувачів витрачають на взаємодію зі смартфонами щодня по 1-2 години. 24% громадян сидять в онлайні по 2-4 години на добу.
Учасникам дослідження поставили запитання про те, з якою періодичністю вони переглядають канали та новинну стрічку. Як виявилося, 27% респондентів роблять це один раз протягом години. За словами 41% опитаних, стрічку і канали вони переглядають з періодичністю 1-2 рази на добу. Під час оголошення повітряної тривоги канали та стрічку переглядають 8% учасників опитування. У 11% українців немає звички заглядати в канали та стрічку.
Залиште коментар
Розгорнути ▼