“Укрпошта” презентує марку “Kalush”

“Укрпошта” презентує марку “Kalush”. Про це генеральний директор “Укрпошти” Ігор Смілянський повідомив зранку 4 квітня у Телеграм.

“Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі “Євробачення-2022” і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на “Азовсталі”. Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: Save Mariupol, save Azovstal now!” — написав Смілянський.

Він додав, що “Укрпошта” виконує свою обіцянку, яку дала рік тому, і презентує марку “Kalush”, бо це “ще один символ війни та сміливості наших людей — робити все, щоб бути почутими”.

Урочисте спецпогашення марки відбудеться 10 квітня в Калуші Івано-Франківської області разом із лідером гурту Олегом Псюком та його учасниками. Також пройде погашення штемпелем “Перший день”  у Києві. Одночасно із цим відбудеться запуск продажу марки у відділеннях по всій країні.

Автор марки — Святослав Романчак, автор картки — Юрій Сосницький, художниця конвертів — Олеся Вакуленко.

“Тим, хто хоче впевнитись, що з тиражу 130 тисяч листів точно отримає хоча б один, треба або оформити абонемент до 9 квітня, або оформити передзамовлення вже сьогодні”, — додав Смілянський.