Канада почала власне розслідування причин аварії батискафа компанії OceanGate Expeditions “Титан”, на борту якого знаходилися п’ятеро людей, які прямували до місця, де затонув “Титанік”.
Про це повідомляє Reuters, посилаючись на Раду з безпеки на транспорті Канади.
Зазначається, що необхідність такого розслідування викликана тим, що надводне допоміжне судно “Полярний принц”, яке супроводжувало підводний апарат “Титан”, ходило під прапором Канади.
Представники Ради з безпеки на транспорті Канади вже почали опитування свідків та збір інформації.
Уламки підводного апарату “Титан” було знайдено на дні Атлантичного океану 22 червня за допомогою роботизованого водолазного апарату, запущеного з канадського пошукового судна, завершивши інтенсивні п’ятиденні міжнародні рятувальні роботи.
Що відомо про зникнення підводного човна, який перевозив туристів до “Титаніка”
У 1912 році найбільший на той час корабель у світі “Титанік” зіткнувся з айсбергом під час свого першого рейсу із Саутгемптону до Нью-Йорка. Тоді загинули понад 1 500 людей. Затонулий корабель “Титанік” розташований на глибині 3 800 метрів на дні Атлантичного океану. Це приблизно 600 кілометрів від узбережжя Ньюфаундленду, Канада.
“Титанік” почали ретельно досліджували з моменту виявлення його уламків у 1985 році. Невеликі підводні апарати час від часу беруть на борт туристів, щоб показати їм уламки “Титаніка”. OceanGate Expeditions бере з туристів 250 тисяч доларів за місце у своїй восьмиденній експедиції, щоб побачити знамените затонуле судно.
19 червня в Атлантичному океані безвісти зник підводний транспортний засіб, який використовувався для перевезення туристів для огляду уламків затонулого “Титаніка”.
Міжнародні пошукові роботи під керівництвом Берегової охорони США та за участю літаків Пентагону ведуться за 600 км від найближчої землі (східна сторона канадського острова Ньюфаундленд).
20 червня у Міноборони Великої Британії повідомили, що система порятунку екіпажів підводних човнів НАТО (NSRS) не допоможе в операції порятунку туристів, які перебувають у підводному апараті компанії OceanGate Expeditions, якщо він лежить на дні.
Батискаф NSRS, призначений для порятунку екіпажів човнів, що зазнають лиха, може працювати на глибині до 610 метрів, а дистанційно керований апарат з нього може занурюватися на глибину до 1000 метрів.
Залиште коментар
Розгорнути ▼