Перепади температури, сніг, слизька дорога. Зима це період випробувань для автомобілістів. Водії мають підготувати авто до зими, щоб поїздки були безпечними та без стресу. Редакція “PRO100MEDIA” зібрала поради фахівців, що допоможуть уникнути кермувальникам неприємних ситуацій взимку.
“Зверніть увагу на стан охолоджуючої рідини двигуна, щоб вона була вчасно замінена і не замерзла”, – радить директор ТОВ «Автосіті Краматорськ» Михайло. Також рекомендує перевірити або навіть замінити акумулятор.
“Краще перевірити на СТО тому, що не у кожного є пристрій, який оцінює стан акумулятора. У спеціалістів є тестер для оцінки стану“.
Проблемна батарея може стати неприємний сюрпризом на морозі, бо швидко втрачає заряд.
Далі – замініть літню рідину омивача скла зимовою. Краще перед початком холодів зробити діагностику ходової частини автомобіля. І обов’язково “перевзути” автівку на зимову гуму.
Читати також: Скільки у Краматорську коштує “перевзути” авто та чи замінили шини “по сезону” місцеві водії (відео).
І це дуже важливий момент, яким деякі водії можуть нехтувати. Дарма, адже патрульні поліцейські наголошують, що через «лису» гуму часто стаються аварії. Пресофіцер батальйону патрульної поліції в містах Краматорськ та Слов`янськ Ксенія Яцен пояснює, що є чимало міфів, яким на жаль, довіряють деякі водії. Пресофіцер розповіла найпоширеніші:
“Міф №1 Зимові шини такі самі, як літні і все це — маркетинг.
Ні, не такі самі. Хімічний склад літньої та зимової гуми відрізняється. Літня шина розрахована на вищі температури і зберігає свої властивості саме за високих температур. Зимові шини мають інший хімічний склад і за низьких температур властивостей не втрачають, отже — мають добре зчеплення з дорожнім покриттям у таких умовах. Крім цього, у них і глибший протектор.
Міф 2. На позашляховику із 4х4 і на літній гумі можна їздити.
Насправді, важкі позашляховики, як й інші автомобілі потребують “зимового взуття”. Через великий розмір і більшу вагу позашляховика, його керування на літній гумі буде нагадувати спуск на лижах з гори.
Міф 3. Можна зекономити та поставити зимові шини тільки на ведучу вісь, а іншу залишили на літній.
Необхідно встановлювати зимові шини на обидві вісі для досягнення ефекту. Навіть, попри те, що дадуть трохи більше зчеплення на снігу й ожеледиці, зимові шини лише на одній вісі в деяких ситуаціях можуть створити значно більше клопоту — машина легко піде в занос у тих ситуаціях, де могла б зберігати стабільність”.
Для того, щоб пройти зиму без потрясінь, водій має потурбуватися про додаткові засоби, так би мовити, на кожен день. Наприклад, дуже розповсюджена ситуація – “примезлі дверцята”. Наслідки цього можуть бути дуже неприємними: від зламаного замку до пошкоджень гуми ущільнювача. Аби уникнути цього краще з вечора обробити дверцята спеціальним аерозолем.
«Потрібно завчасно купити силіконовий аерозоль для замків. Розпорошити його на гуму ущільнювачів на дверцятах, також нанести на замок», – розповів фахівець.
Якщо машина довгий час стояла, то перед поїздкою обов’язково треба прогріти двигун – близько 10 хвилин. Прогрівати автівку також потрібно якщо кузов весь вкритий полієм. Льодяне утворення краще не скребти, щоб не пошкодити фарбу.
Взимку комунальники висипають на дороги велику кількість піску, солі та обробляють різними реагентами, щоб розчинати лід. Вся ця суміш потрапляє на деталі автомобіля і може спричинити корозію, пошкодити лакофарбове покриття. Тому рекомендація від спеціалістів – не забувати мити машину.
Залиште коментар
Розгорнути ▼