Користувачі скаржаться, що не можуть зайти до свого облікового кабінету в мобільному додатку “Резерв+”. Додаток довго завантажується, після чого з’являється повідомлення про технічну проблему.
У суботу вранці, 8 лютого, стався збій у “Резерв+” — застосунку, розробленому Міністерством оборони. Про це повідомляє Фокус.
Користувачі в мережі скаржаться на проблеми під час входу в електронний кабінет призовників, військовозобов’язаних і резервістів.
Зазначається, що сам додаток довго завантажується, після чого з’являється повідомлення про технічну проблему і пропозиція спробувати запустити його ще раз.

Головне вікно “Резерв+” інформує, що “сталося щось дивне”, тому пропонує користувачам спробувати зайти знову або звернутися до служби підтримки.

Фото: соцмережi
Також з’являється напис про технічну проблему і пропозицію перевірити підключення, оскільки “пропало з’єднання”.
Залиште коментар
Розгорнути ▼