Робота без вихідних: підсумки липня від Донецькоблгаз

Донецькоблгаз звітує про результати роботи у липні

Попри складні умови воєнного часу та постійні обстріли, фахівці АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» продовжують виконувати свою головну місію — забезпечувати стабільне та безпечне газопостачання жителям Донеччини.

У липні цього року підприємству вдалося досягти таких результатів:

  • Відновлення газопостачання: 444 абоненти знову отримали доступ до газу після пошкоджень, спричинених обстрілами.
  • Ремонт інфраструктури: відновлено 137 метрів газопроводів, пошкоджених унаслідок бойових дій.
  • Контроль та безпека мереж: проведено комплексно-приладове обстеження 192 км газових мереж, з них 146 км — за допомогою приладу RMLD. Виявлено й ліквідовано понад 30 витоків газу.
  • Робота аварійно-диспетчерської служби: відпрацьовано 944 заявки, серед яких 198 — після ворожих атак.
  • Зворотний зв’язок з абонентами: на єдиний номер контакт-центру 0-800-100-104 надійшло 5 922 дзвінки.
  • Виїзні прийоми: 302 абоненти отримали консультації та вирішення питань під час виїзних прийомів у 9 населених пунктах.
  • Боротьба з порушеннями: складено 50 актів щодо несанкціонованого споживання газу на загальну суму понад 1,7 млн грн.

Підприємство підкреслює, що навіть в умовах постійних загроз життю та роботі фахівців, усі зобов’язання перед споживачами виконуються вчасно.