Цього року стартував проект REducation від громадської спілки «Освіторія». Керівництво державних закладів середньої освіти можуть подати заявку на адресну допомогу для відновлення навчання та отримати матеріально-технічну, методологічну або інформаційну підтримка.

За три тижні надійшло 1200 заявок. Серед яких 40% запитів з прифронтових регіонів Донецької, Луганської, Запорізької областей. Здебільшого запити стосуються матеріально-технічного забезпечення, потреби у спортивному інвентарі, а також відновлення вікон, обладнання класів.

У проекті взяли участь також освітяни з Донеччини. Райгородоцький ЗЗСО I-III ступенів Миколаївської міської ради Краматорського району. Ось з яким запитом звернулась директорка Ганна Зима.
“Наша школа постраждала під час військових дій (вибито вікна та пошкоджений дах). Звісно, що це вирішується ремонтом. Але на території нашої області продовжуються активні військові дії, тому вся школа навчається дистанційно. Можливий варіант, що і наступний рік буде проходити в такому ж форматі. Ми стикнулися з проблемою, що не всі діти мають належні технічні засоби для дистанційного навчання. Багато хто виходить на онлайн уроки з мобільного телефону, а в багатьох сім’ях по декілька дітей і просто не вистачає належних гаджетів. Держава дає нам додаткові пристрої, але це не покриває усіх потреб”.
Громадська спілка «Освіторія» відразу відреагувала на запит , та керівництву цієї школи вже передали 10 планшетів.
Загалом за два місяці роботи проєкту, 60 шкіл отримали 86 ноутбуків для вчителів, 170 планшетів, 20 роутерів, генератори, мультимедійне обладнання.


Проєкт REducation триває: на сайті громадської спілки «Освіторія» директори навчальних закладів можуть залишити заявку. https://osvitoria.org/reducation/
Спілка не обіцяє реалізувати всі запити, однак кожен запит отримає відповідь від команди. Також на сторінці проєкту кожен охочий може підтримати REducation донатом.
У разі виникнення додаткових запитань, будь ласка, звертайтесь до пресслужби ГС «Освіторія» за адресою: pr@osvitoria.org











Залиште коментар
Розгорнути ▼