Підрядник із сумнівною репутацією ремонтуватиме шляхопровід у Краматорську

У Краматорську планують виконати поточний ремонт шляхопроводу через залізничні колії по вул. Магістральна (парна сторона). Тендер на виконання робіт у січні цього року було розміщено управлінням житлово-комунального господарства у системі електронних Prozorro

Очікувана вартість складала 21 мільйон гривень, але підрядник – ТОВ “УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ” знизив вартість робіт до 19,5 мільйонів гривень. Фірма зареєстрована у місті Бровари з 2015 року та спеціалізується в основному на будівництві житлових і нежитлових будівель.

Керує підприємством Давід Кізіменко. На сьогодні власником є Алла Кізіменко (мати), підписантами – Марк Кізіменко (брат) та Наталія Кізіменко. Батько Давіда Олеговича та Марка Олеговича – Олег Кізіменко.

Зазначимо, що фірма-підрядник протягом довгого часу має сумнівну репутацію.

Так, фірма потрапила у скандал, коли отримала тендер на капітальний ремонт однієї з вулиць у Харкові , А також у проекті відбудови знищеної окупантами інфраструктури на Сумщині . За інформацією правоохоронців, підрядники, які займалися відбудовою Сумської ОВА, завищували вартість будівельних матеріалів у 2-3 рази. Під час ремонту лише одного об’єкта зловмисники привласнили 1,4 млн грн. Керівництво Сумської ОВА звинуватили у розкраданні коштів на відбудову інфраструктури. 

Крім того, «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» вже вигравало тендер вартістю майже 20 мільйонів гривень на виконання ремонту шляхопроводу по вулиці Магістральній у нашому місті, про це писали журналісти «Вільного радіо» . Тоді підрядник виграв тендер на виконання ремонту непарної сторони шляхопроводу по вулиці Магістральній. До договору вносились зміни і термін виконання робіт продовжувався через погодні умови та графік руху поїздів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-29-011319-a)

Зараз підприємство ремонтуватиме парну сторону того ж шляхопроводу. Зазначається, що в рамках ремонту підрядник виконає наступні роботи: демонтаж існуючого металевого перильного огородження з послідуючим фарбуванням та монтажем, холодне фрезерування асфальтобетонного покриття, розбирання існуючого асфальтобетонного покриття на тротуарах, демонтаж залізобетонних опор освітлення, демонтаж існуючих тротуарних блоків у сміття, демонтаж існуючих трамвайних колій, залізобетонних шпал, роботи з улаштування мостового полотна, облаштування тротуарів на перехідних плитах, улаштування мостового полотна, облаштування водовідведення, огородження шляхопроводу та інші.

Термін виконання робіт – 31 жовтня поточного року.