Переваги електронної трудової книжки та як її зробити Краматорцям

Пенсійний фонд розробив електронну трудову книжку, яка дозволяє подавати через вебпортал електронних послуг скановані копії паперових трудових книжок, інших документів, які підтверджують трудову діяльність працівника.  

Про це повідомляє Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.

Наявність електронної трудової книжки в подальшому дає можливість автоматично призначити пенсію (без додаткового звернення) за фактом настання пенсійного віку, а також зменшує ризики пошкодження чи втрати документа.  

Скановані копії паперових трудових книжок можуть подаватися як роботодавцем, так і самим працівником.  

Відомості про трудову діяльність обліковуються в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.  

З 10 червня 2021 працівники і роботодавці мають п’ять років для оцифрування трудових книжок.

З часу запровадження сервісу “Електронна трудова книжка” на вебпорталі електронних послуг Фонду https://portal.pfu.gov.ua/ (з грудня 2019 року) подано більше 168,5 тис. сканованих паперових трудових книжок для проведення оцифрування та переведення їх в електронну форму.  

Покрокова інструкцію із завантаження сканкопії трудової книжки для оцифрування на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України

Нагадаємо, субсидію призначать, якщо за людину було сплачено (або вона сама сплатила за себе) єдиний соціальний внесок у розмірі, не меншому ніж мінімальний, протягом кварталу, що передує кварталу перед місяцем звернення за призначенням субсидії або перед місяцем, у якому житлова субсидія призначається без звернення громадянина.