Українці витрачають кошти «Національного кешбеку» переважно на мобільний зв’язок, комунальні послуги та інтернет.
Державний ПриватБанк оприлюднив аналітичні дані щодо використання коштів, які клієнти отримують у межах програми «Національний кешбек». Згідно з оприлюдненою статистикою, майже половина користувачів спрямовує повернуті кошти на поповнення рахунків мобільного зв’язку.
Як свідчать дані банківської установи, 45,1% клієнтів використовують кешбек для оплати послуг мобільного зв’язку, тоді як 35,5% надають перевагу оплаті комунальних послуг. На оплату інтернет-послуг витрачають кошти 7,8% користувачів, а 3% спрямовують їх на медичні послуги.
За підсумками вересня ПриватБанк перерахував 20,5 мільйонів гривень на цифрові картки нацкешбеку 400 тисячам своїх клієнтів. Загалом у програмі «Національний кешбек» беруть участь 13 банківських установ, через які понад 646 тисяч українців отримали 37,2 мільйони гривень кешбеку.
Ці показники демонструють, що українці насамперед використовують повернуті кошти для забезпечення базових потреб у зв’язку та комунальних послугах.
Залиште коментар
Розгорнути ▼