Під час війни питання безпеки персональних даних та фінансових операцій стає особливо важливим, особливо для переселенців. Для того, щоб захистити свої рахунки від несанкціонованого доступу, включаючи можливі загрози з боку окупованих територій, банки вимагають від клієнтів пройти процедуру ідентифікації. Цей процес дозволяє підтвердити особистість власника рахунку та забезпечити, що фінансові послуги використовуються виключно законним власником.
У цій статті журналісти “Pro100Media” розповідають, як відбувається процедура ідентифікації в банках, які документи для цього необхідні та на що варто звернути увагу.
Зауважимо, що ідентифікація – це процес отримання банком від клієнта або його представника, документів, що його ідентифікують. Пройти ідентифікацію особам, що отримують пенсійні виплати можна в представництвах Пенсійного фонду України того населеного пункту в якому фактично знаходиться людина, чи, якщо особа оформлювала виплати через «Ощадбанк», в будь-якому відділені. Процедуру ідентифікації для безперебійних виплат необхідно виконувати кожні пів року.
Для проведення ідентифікації клієнту необхідно звернутися до найближчого відділення з:
- Паспортом громадянина України (власника карткового рахунку)
- Банківською карткою, на яку клієнт отримує пенсійні виплати
- Пенсійним посвідченням (не є обов’язковим документом при ідентифікації)
Надалі, громадянину необхідно звернутися до працівників каси та заявити про бажання пройти ідентифікацію. Надалі, потрібно буде обрати, яким саме чином буде здійснена ідентифікація:
- Переглянути баланс з використанням POS-терміналу
- Зняти готівку через касу
Якщо, людина обирає другий варіант, то працівник банку витребує в клієнта паспорт та виконує видачу готівку шляхом ведення пін-коду власника на POS-терміналі, після чого він виконує перевірку паспортних даних з даними, які друкуються на чеку.
В процесі перевірки виконується зіставлення таких даних, як:
прізвище та ім’я клієнта,
серія та номер паспорта (для власників паспорту-книжечки),
а також орган та дата видачі документа.
Якщо дані, за час останньої ідентифікації були змінені, необхідно звернутися до співробітників банку та актуалізувати власні дані. Якщо ж дані залишилися незмінними, то можна вважати ідентифікацію успішною. Дані, що отримуються банком автоматично надсилаються у ПФУ та оновлюються в системі.
Залиште коментар
Розгорнути ▼