CRM-система: навіщо вона потрібна ріелтору?

Точність, оперативність та комунікабельність – основні фактори, від яких залежить успіх у ріелторській діяльності. Важливо зачарувати потенційних клієнтів, переконати їх у власному професіоналізмі та продемонструвати гарне знання ринку. На взаємодію з орендодавцями, покупцями, продавцями та орендарями йде чимало часу. І щоб не доводилося цілодобово займатися виключно роботою, забувши про відпочинок, корисно задіяти CRM для ріелторів: простий, але ефективний інструмент для автоматизації рутинних завдань. А огляд доступних функцій допоможе повною мірою оцінити переваги застосування спеціалізованої системи.

Управління клієнтською базою

Протягом дня співробітникам агентства нерухомості доводиться обробляти велику кількість контактів, а цифри за місяць взагалі виглядають вражаюче. Щоб зберегти інформацію, можна систематизувати дані за допомогою CRM: за потреби вони будуть доступні й іншим колегам відповідно до налаштувань доступу. І навіть про закриті раніше об’єкти інформацію можна отримати будь-якої миті.

Автоматизація завдань та процесів

Ріелтори виконують велику кількість одноманітних завдань, на які щоденно потрібно кілька годин. І це один із головних аргументів переходу на сучасне програмне забезпечення, в якому доступні такі функції:

  • обробка наводок, що надходять із тематичних онлайн-майданчиків;
  • завантаження рекламних оголошень відразу на кілька порталів;
  • вибір пропозицій для клієнтів за заданими критеріями.

У результаті однаковий обсяг роботи займатиме у кілька разів менше часу. Це дозволить зосередитись на спілкуванні з клієнтами, підвищенні кваліфікації, а також детальному вивченні ринку та поточних тенденцій.

Ефективна комунікація

Наявність месенджера полегшує обмін інформацією з колегами: не лише свого, а й інших ріелторських агентств. За рахунок цього можна значно підвищити відсоток успішних угод, що призведе і до розширення бази клієнтів, і до зростання доходів.

Маркетинг та аналітика

CRM-системи надають потужні інструменти щодо рекламних кампаній. Це дозволяє швидко публікувати оголошення на сторінках Facebook, щоб постійно нагадувати про себе іншим користувачам. І в майбутньому, якщо виникнуть питання з нерухомістю: купівля, продаж або оренда, то клієнти звертаються до ріелтора, який вже заслужив на довіру.

Перелік доступних функцій хорошої CRM набагато ширший – і кожен користувач зможе вибрати для себе потрібні інструменти. Це дозволить суттєво підвищити продуктивність роботи, вкладаючи час у свій розвиток, а не витрачаючи його на рутину.

*На правах реклами