Від футболу до створення смаколиків для домашніх улюбленців – такий шлях пройшов краматорець Олександр Аксьонов. Вироби його та його товариша стають улюбленими у чотирилапих друзів, що звісно дає їм ще більший стимул до роботи. Тож, про ідею та шлях у зообізнесі – у інтервʼю від Pro100media.
Олександр Аксьонов пройшов цікавий шлях у футбольній карʼєрі. Колись він грав за краматорський «Авангард» (нині ФК «Краматорськ»), далі був литовський ФК «Банга» та життя у європейській країні, ФК «Скала» (місто Стрий). Певний час Олександр був без команди та шукав себе у інших напрямках.
«Мені було цікаво спробувати щось окреме від футболу. Карʼєра як футболіста триває до певного часу. У якості тренера я себе не розглядав, бо відчував що це не моє. Так, у пошуках себе у мене та друга виникла ідея розпочати власну спільну справу», – розповідає Олександр.
Товарищі почали шукати напрямок, у якому вони могли б дати людям щось корисне та мати власний дохід. Протягом року вони шукали різні ніші та вирішили почати з продажу дефіцитних в Україні товарів, такі як зоотовари.
«Ми почали співпрацю з українськими виробниками зоотоварів, щось було імпортоване. З нашим розвитком ми побачили, що цей напрямком бізнесу має великий потенціал та дійсно необхідний суспільству. Ні я, ні мій друг Микола не мали ніяких знань та досвіду у веденні бізнесу. Усе це ми вивчали вже походу справи. Почали ходити на різні тренінги. Були у Ужгороді на навчанні для молодих підприємців. Ми шукали для себе будь-яку інформацію, яка може допомогти нам у розвитку бізнесу. В цей час у нас вже йшла активна робота і були непогані продажі і це все було дуже швидко і давало класні результати.
На одному з навчань я став слухачем спікера, який розповідав про грантові можливості. Після його виступу я підійшов до нього зі своїми питаннями і розповів про наш невеликий бізнес. Це був підприємець з Харкова, який разом зі своїм братом вже активно працювали у різних напрямках.
Тоді він запропонував мені зустріч і протягом місця ми вели перемовини та мали спільні ідеї щодо власної справи. Вони вже мали свою запатентовану низькотемпературну вакуумну сушку, яка має ексклюзивну технологію. Брати Гришини запропонували нам очолити напрямок «пет-фуду» – створення сушених ласощів для домашніх тварин. Наразі цей напрямок є дуже популярним та актуальним, адже власники домашніх тварин прагнуть годувати свої улюбленців корисною та смачною їжею. Ця культура активно розвивається в Україні і ми побачили для себе чудову можливість розвитку», – продовжив Олександр.
Сушені ласощі для тварин є ексклюзивним виробом у нашій країні. Завдяки виготовленню у спеціальній сушці, продукти зберігають у собі усі корисні властивості та звісно, завойовують серця наших чотирилапих друзів.
«Протягом чотирьох місяців ми тестували сушені вироби з мʼяса. Раніше в Україні ніхто не робив навіть чогось подібного і звісно, така справа потребувала великої роботи. Ми вивчали процес, шукали найкращі товари, доводили наші вироби до ідеалу.
Велику підтримку нам надали наші партнери – брати Гришини. Вони надали в суборенду приміщення у Мукачево, у якому наразі тривають ремонтні роботи. Це буде цех виключно для виготовлення пет-фуду.
Унікальність наших виробів полягає у тому, що усі ласощі готуються у вакуумі. Ми називаємо це «космічною технологією». Під час такого виготовлення у ласощах зберігається певний рівень вологи, що дає їм гарну тривалість зберігання. Крім того, у них зберігаються всі цінні мікроелементи, білки та вітаміни. Вони не мають різкого запаху, на відміну від технології термічної обробки. Тож, наша технологія є і зручною для клієнтів, і смачною для домашніх улюбленців.
Додам, що ми провели сотні тестувань щодо поїдання собачками корму та наших виробів і впевнились, що вони подобаються їм. Усі смаколики не алергенні і не було жодної собачки, якій би вони не сподобались», – додає молодий підприємець.
Бренд здорової та корисної їжі для собачок має назву «Barpi».
Сьогодні «Barpi» набирає популярності та круто рекомендує себе на українському ринку зоотоварів. Олександр та його друг Микола вже були запрошені на два фестивалі пет-фуду у столиці, де вони чудово представили себе та отримали декілька запрошень на співпрацю та замовлень:
«Наразі окрім самого процесу виготовлення смаколиків ми ще маємо багато роботи із розвитку бренду. Через те, що наш продукт новий та унікальний, у цьому нам допомагають дистрибʼютори, представники зоомагазинів та мереж, які зацікавились нашою продукцією.
Ми отримуємо круті відгуки від покупців по наші ласощі та впевнені, що йдемо правильним шляхом. Приємно отримувати позитивні відгуки та знати, що навіть собачки, які раніше не їли таку їжу, тепер дуже задоволенні.
Наша філософія – тварини – це наші діти. Ми намагаємось робити максимально якісний для них продукт. Розуміємо, що у нас попереду ще багато роботи і український ринок дуже конкурентоспроможний, але знаємо, що впораємось з цим.
Олександр розповів і про перші продажі. Коли хлопці не мали ніяких знань та досвіду, увесь цей процес був для них дуже важким. Було важко зацікавити людей, правильно запропонувати та продати їм товар.
«Напочатку ми безкоштовно відправили багато продукції замовникам, якби зацікавити їх та показати, що наші смаколики дійсно якісні та унікальні. А коли отримали перші замовлення – щастя не мало меж.
Під час участі у першій виставці у Києві ми дійсно запалили – нам вдалось зробити гарні продажі та зарекомендувати себе серед покупців», – додав Олександр.
У планах Олександра та його товариша доведення усього виробництва до ідеалу. Паралельно з цим хлопці збільшують географію своєї роботи – вони працюють з різними представниками, шукають нових партнерів та прагнуть вийти не тільки на український, а і на європейський ринок.
«Ця стаття стала можливою за підтримки програми підтримки “Голоси України” (Voices of Ukraine). Програма не впливає на редакційну політику, а даний матеріал містить виключно погляди та інформацію, отриману редакцією.”
Залиште коментар
Розгорнути ▼