Російська армія вже використовує залізничну гілку з Ростова до Маріуполя, яку зводили на окупованій частині Донецької області понад рік.
Про це у Telegram повідомив радник міського голови Маріуполя Петро Андрющенко, передає Суспільне.
Про це свідчить збільшення кількості потягів, які фіксує український рух опору на Донеччині, розповів Андрющенко.
“Так, зафіксовано:
- станція Асланово сцеплені в дві сплотки чотири магістральні тепловози в кольорах РЖД (російська залізниця) з причеплиними вантажними вагонами. Вантажні вагони заповнені та частково накриті. Склад вантажу та маршрут наявним ресурсом поки встановити не вдалось;
- станція Кальчик зафіксовано один магістральний тепловоз в кольорах РЖД;
- станція Сартана зафіксовано сім пасажирських вагонів в кольорах РЖД з вказівнком (табличками) “Екатеренбург”. Саме про ці вагони ми вказували минулого разу, як тестовий прогін під прикриттям цивільних перевезень баз їх реального здійснення”, — написав Петро Андрющенко.
“Все це, а також певні деталі, яки не маю права розкривати через питання безпеки джерел та інсайдерів, вказують на єдиний факт. Мовчки та потайки без анонсів та червоних стрічок залізницю запущено. Це може кардинально змінити ситуацію на фронті через покращення логістики росян. І не кажіть про “альтернативу Кримському мосту”. Це — хибне. Це самостійна автономна гілка, яка на зараз має більше пропускну здатність та потужність за міст”, — повідомив радник Маріупольського міського голови.
Що відомо про будівництво залізниці на окупованій Донеччині
На відновлення залізниці росіяни витратили 13 місяців, розповів Андрющенко. Через удари Сил оборони України будівництво було сповільнено на два місяці,а через диверсію в Кальчицькому кар’єрі українськими партизанами ще на місяць відтермінувалось.
Для чого окупантам залізниця
Росіяни намагаються розширити логістичні маршрути на випадок знищення Кримського мосту та через затори на автодорогах на окупованій частині Донеччини, розповів в ефірі “Суспільне. Студія” депутат Маріупольської міськради Дмитро Забавін.
“Вони намагаються зараз побудувати дві залізничні гілки для того, щоб залізничним транспортом перекидати бойовий комплект і нарощувати кількість зброї і особового складу. Але, сподіваюсь, тривалість “життя” цих гілок буде дуже коротка, тому що одна з них знаходиться дуже близько до лінії розмежування, а та, яку вони відновлюють, — теж в зоні досяжності української “бавовни”, — розповів Забавін.
Чи можуть Сили оборони знищити залізницю
Нова залізнична гілка, яку російські війська будують у районі тимчасово окупованого Маріуполя, опиниться у зоні ураження Сил оборони за наявності зброї від партнерів.
Про це повідомив в ефірі нацмарафону “Єдині новини” начальник Центру стратегічних комунікацій Сил оборони півдня Дмитро Плетенчук.
“Ця залізнична гілка набагато ближча до лінії бойового зіткнення, ніж міст (Кримський міст — ред.) . Враховуючи ту допомогу, яку ми маємо отримати, можна сказати, що ця зона буде у зоні ураження. Але, звісно, залізницю вони будують, і вони мають всі шанси її добудувати”, — уточнив він.
Залиште коментар
Розгорнути ▼