У рамках рубрики “Ви запитуєте – ми відповідаємо” журналісти “Pro100Media” допомагають мешканцям Краматорська знаходити відповіді на найбільш актуальні питання. Цього разу ми відповідаємо на три запитання, які цікавлять містян
Як підтягнути документи в застосунку Резерв+?
Чи є в Краматорську курси з малювання для дитини?
Які дитячі лікарі працюють в місті?
Питання:
В Резерві якось можна підтягнути, сканувати документи? Як це можливо? Які документи необхідні для сканування?
Відповідь:
Розповідаємо як завантажити та користуватися застосунком
Щоб завантажити застосунок на смартфон, перейдіть в Apple Store або Google Play Market, напишіть в пошуку «Резерв+», виберіть перший застосунок зі списку та натисніть клавішу «Завантажити». Після цього відбудеться автоматичне встановлення застосунку на ваш смартфон.
Для авторизації в застосунку Резерв+ необхідно скористатись системою Bank ID. Щоб пройти авторизацію, у вас має бути рахунок та доступ до електронного кабінету або застосунку банку.
При авторизації через Bank ID, застосунок Резерв+ автоматично перенаправляє вас до особистого кабінету або застосунку банку, де необхідно вказати дані для автентифікації.
Після цього банк попросить у вас підтвердження авторизації в застосунку Резерв+ — і ви отримаєте доступ.
Покрокова інструкція:
- Натисніть «Розпочати»
- Виберіть зі списку ваш банк (Резерв+ перенаправить вас у застосунок або електронний кабінет банку)
- Введіть дані для автентифікації в банку
- Підтвердіть авторизацію в електронному кабінеті банку. Вас автоматично перенаправить в Резерв+
- Ви можете розпочати оновлювати свої персональні дані
Якщо у вас виникнуть проблеми під час авторизації перейдіть, будь ласка, в розділ чат-бота «Потрібна допомога».
Після встановлення Резерв+ та проходження авторизації розпочинається процес оновлення персональних даних в реєстрі. Для оновлення вам необхідно вказати ваш номер мобільного телефону, адресу електронної пошти (за бажанням) та поточну адресу проживання. Застосунок автоматично заповнить поля тими даними, які прив’язані до вашого облікового запису в обраному банку (через який ви проходили авторизацію), але ви можете змінити кожне з полів за необхідності.
У разі якщо ви списку дійсно немає вашої адреси — повідомте нас через чатбот служби підтримки Резерв+.
Після перевірки та підтвердження даних вам запропонують створити код-пароль, за яким ви зможете повторно увійти в застосунок. Код-пароль необхідний, щоб виключно у вас був доступ до інформації в застосунку Резерв+.
Після успішного створення код-паролю вам буде запропоновано дозволити використовувати FaceID або TouchID. Натисніть клавішу «Дозволено» — так під час повторного відкриття застосунку вам не потрібно буде використовувати код-пароль.
Після проходження процедури оновлення персональних даних та встановлення код-паролю, додаток відправляє запит в реєстр «Оберіг» для отримання ваших облікових даних з реєстру.
Застосунок повідомить вас про завершення цієї операції за допомогою відповідного сповіщення в смартфоні — і після цього відбудеться перехід на головний екран застосунку, де буде відображено ваш військово-обліковий документ в електронній формі (далі – еВОД) з основною інформацією: прізвище, ім’я та по батькові, дата народження, вид обліку (на обліку/знятий/виключений), категорія обліку (призовник, військовозобовʼязаний/резервіст/не військовозобовʼязаний), дата останнього оновлення документа, інформація про відстрочку чи бронювання (за наявності) та інформація про наявність порушень правил військового обліку (за наявності).
Крім цього, скориставшись кнопкою можна перейти на екран з повною інформацією еВОД, де ви зможете також дізнатись свою військово-облікову спеціальність, військове звання, найменування ТЦК, де ви перебуваєте на обліку, термін дії еВОД та персональні дані, які ви оновили та дату їх оновлення.
еВОД у застосунку Резерв+ має таку ж юридичну силу, як і паперовий військово-обліковий документ, військовий квиток чи приписне. Під час перевірки на головному екрані один раз натисніть на еВОД для відображення QR-коду та надайте його для зчитування.
Для зчитування QR-коду натисніть кнопку «Сканувати документ»:
- на головному екрані під еВОДом;
- на початковому екрані під кнопкою «Розпочати».
Після відкриття меню сканера наведіть його на QR-код еВОДа іншого користувача та зчитайте інформацію, яка зашифрована у QR-коді. Система не зберігає відображені дані.
Питання:
Чи є в Краматорську заняття, курси чи репетитори з малювання для дитини?
Відповідь:
Так, звернутися можна до Художньої школи Краматорської міської ради, заповнивши анкету
Та до Мистецької школи №3, заповнивши анкету
Питання:
Підкажіть, будь ласка, чи є в дитячій поліклініці лікар: кардіоревматолог, невролог, і потрібно зробити ультразвукове дослідження серця. І чи потрібно щось платити за це?
Відповідь:
В Дитячому територіальному медичному об’єднанні Краматорська працюють такі лікарі:
Лікар – отоларинголог дитячій
Часи прийому: 9.00-13.00
понеділок, п’ятниця
Лікар-ортопед-травматолог дитячій
Часи прийому:
9.00-14.00
з понеділка по п’ятницю
Лікар-інфекціоніст дитячій
Часи прийому:
з понеділка по п’ятницю (приймальне відділення інфекційного відділення № 2)
Лікар-кардіолог дитячій
Часи прийому:
9.00-14.00
(дистанційні консультації з понеділка по п’ятницю)
Лікар-ендокринолог дитячій
Часи прийому:
9.00-14.00
(дистанційні консультації з понеділка по п’ятницю)
Лікар – офтальмолог дитячий
Часи прийому:
9.00-14.00
з понеділка по п’ятницю
Лікар – невролог
Часи прийому:
8.00-14.00 з (дистанційні консультації з понеділка по п’ятницю)
Лікар-фізіотерапевт
Часи прийому: 9.00-14.00 (дистанційні консультації з понеділка по п’ятницю)
Логопед
Часи прийому: 9.00-12.00
понеділок, середа, п’ятниця (2 поверх, каб. 24)
Телефон реєстратури: 073-31-20-111
УЗД зробити можна, але з електронним направленням це буде безплатно. Направлення можна взяти у сімейного лікаря
Зауважимо, що питання, які вас цікавлять, ви можете задавати в коментарях під цим матеріалом або нам на пошту: pro100kram@gmail.com
Залиште коментар
Розгорнути ▼