Українські учні відстають у знанні математики на півтора року

Українські учні відстають у знанні математики на півтора року

Різниця між українськими школярами та школярами країн Організації економічного співробітництва та розвитку у галузі математики становить приблизно півтора року навчання за стандартами PISA.

Про це свідчать результати Міжнародного дослідження якості освіти PISA, що оприлюднені 5 грудня.

У циклі PISA 2022 року математика була провідною галуззю дослідження. Це означає, що всі учні-учасники виконували тести з математики.

Оцінювання в цій галузі передбачало виявлення рівня математичної грамотності 15-річних учнів.

За результатами дослідження, 58% українських учнів досягли базового, другого із шести, рівня математичної грамотності, 32% учнів – рівня 3 і вищих.

Водночас у математичній галузі в українських учнів найнижчий рівень освітніх втрат серед інших досліджуваних галузей.

Якщо порівняти результати школярів з минулим циклом, то вони загалом погіршилися на 12 балів.

За визначенням PISA, математична грамотність – це здатність учнівства математично міркувати та формулювати, застосовувати й інтерпретувати математику для розв’язання проблем у різноманітних контекстах реального світу.