Контакт-Центр у Краматорську запускає чат-бота в Telegram у тестовому режимі

Чат-бот Контакт-Центра міста Краматорська працює у месенджері Телеграм. Сервіс інтегровано для роботи з вже існуючим сайтом Контакт-центру, для роботи з ним користувачу потрібно пройти реєстрацію з використанням підказок, які надає сам БОТ.

Про це повідомляє Краматорська міська рада.

Завдяки новому сервісу ви матимете змогу миттєво отримувати інформацію про роботи комунальників за конкретною адресою, а повідомити про проблему та подати звернення – без очікування на вільного оператора.

При реєстрації та подачі заявок за конкретними категоріями чат-бот надає підказки, його меню просте та інтуїтивно зрозуміле. Зверніть увагу, що при підтвердженні електронної адреси лист може потрапити в категорію спам – тож не забудьте перевірити цю папку у вашому поштовому сервісі.

Оскільки чат-бот працює у тестовому режимі, у разі виявлення помилок, повідомте про них обравши серед категорій «Повідомити про технічні негаразди» або опишіть вашу проблему в електронному листі на адресу sit.centr@krm.gov.ua.

Нагадуємо також, що ви можете повідомити про будь-яку проблему у сфері ЖКГ за номерами телефонів:

  • 099-099-1505;
  • 1505.