Донецька обласна служба зайнятості оновила свій чат-бот у месенджері Telegram.
Онлайн-сервіс зручний у використанні та забезпечує цілодобовий доступ до актуальної інформації про:
• вакансії та можливості для навчання;
• послуги та реєстрацію громадян під час воєнного стану;
• фінансову підтримку роботодавців;
• можливості створення власної справи та розвитку бізнесу тощо.
Відтепер, окрім ознайомлення з відповідною інформацією, з’явилася можливість поставити питання фахівцям служби зайнятості та в найкоротший термін отримати відповідь через месенджер Telegram.
Все, що треба зробити, це перейти до розділу головного меню “ЗАПИТУЙТЕ — ВІДПОВІДАЄМО” .
“Наша мета — розширити можливості та надати максимальний доступ до послуг служби зайнятості якомога більшому колу користувачів в режимі онлайн. Наразі сервіс є одним з найактивніших. Задовольнити потребу наших клієнтів в інтерактивному спілкуванні вдалося саме за технічної підтримки Проєкту USAID “Економічна підтримка України”, – зазначає директор Донецького обласного центру зайнятості Валентина Рибалко.
Проєкт USAID «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID) створено для зміцнення економіки України, яка постраждала в результаті вторгнення росії. Проєкт USAID підтримує релоковані підприємства та внутрішньо переміщених осіб (ВПО), а також місцеві інституції на нещодавно звільнених територіях України і допомагає їм у відбудові життєдіяльності й використанні підприємницьких можливостей для відновлення стійкої післявоєнної економіки.
Користуйтеся у зручний для вас час та отримуйте корисну інформацію у нашому чат-боті.
Залиште коментар
Розгорнути ▼